Tweets

02
Juil

L’Institut Mediapulse va reprendre la future recherche en ligne suisse, actuellement chez Net-Metrix SA, avec deux études Mediapulse Content Data dès 2021 et Mediapulse Campaign Data dès 2022. Des données qui pourront être corrélées avec les audiences TV. https://t.co/Jz5S64al5o https://t.co/zrh4pEeAyM

L’Institut Mediapulse va reprendre la future recherche en ligne suisse, actuellement chez Net-Metrix SA, avec deux études Mediapulse Content Data dès 2021 et Mediapulse Campaign Data dès 2022. Des données qui pourront être corrélées avec les audiences TV. https://t.co/Jz5S64al5o https://t.co/zrh4pEeAyM

27
Juin

Le succès de Tik Tok a fait céder Instagram qui « reconnaît que l’application de micro-vidéos est un concurrent dangereux ». Insta propose maintenant de produire de courtes vidéos… 🎬. Déjà disponible en France et en Allemagne, marchés tests. https://t.co/F60eXYfIGT

Le succès de Tik Tok a fait céder Instagram qui « reconnaît que l’application de micro-vidéos est un concurrent dangereux ». Insta propose maintenant de produire de courtes vidéos… 🎬. Déjà disponible en France et en Allemagne, marchés tests.
https://t.co/F60eXYfIGT

21
Mai

Cercle… vertueux? Les publicitaires ont besoin de Tik Tok pour toucher les publics qui ne regardent plus la TV et Tik Tok a besoin de faire de la publicité en TV pour augmenter son audience @TheDrum https://t.co/uWEFxAna0h https://t.co/aKdtAwPTww

Cercle… vertueux? Les publicitaires ont besoin de Tik Tok pour toucher les publics qui ne regardent plus la TV et Tik Tok a besoin de faire de la publicité en TV pour augmenter son audience @TheDrum

https://t.co/uWEFxAna0h https://t.co/aKdtAwPTww

23
Avr
15
Avr

The Virus Changed the Way We Internet: people are using their phones less and home computers more as video conferencing, online games and searches for updates about the pandemic spike. An analysis of usage conducted by the @nytimes: https://t.co/IQr8NFwyeY https://t.co/pWLgQzjzln

The Virus Changed the Way We Internet: people are using their phones less and home computers more as video conferencing, online games and searches for updates about the pandemic spike. An analysis of usage conducted by the @nytimes:
https://t.co/IQr8NFwyeY https://t.co/pWLgQzjzln

06
Mar
25
Fév

Looking for ways to boost your tweet performance on Twitter? This week, Joe Waddington, Twitter creative lead, as launched a new initiative which aims to provide simple tips to help businesses improve their tweet copy. https://t.co/VoSEYmwZ8X https://t.co/LhS92qgiGI

Looking for ways to boost your tweet performance on Twitter?

This week, Joe Waddington, Twitter creative lead, as launched a new initiative which aims to provide simple tips to help businesses improve their tweet copy.

https://t.co/VoSEYmwZ8X https://t.co/LhS92qgiGI

28
Jan

Bridging the gap between marketing and finance, independent brand valuation consultancy Brand Finance has released its annual report on the world’s most valuable and strongest brands, the “Global 500” 2020 list. Here the link ➡️ https://t.co/Ag15UQkoEh #marketing #finance https://t.co/pmdetUpaU8

Bridging the gap between marketing and finance, independent brand valuation consultancy Brand Finance has released its annual report on the world’s most valuable and strongest brands, the “Global 500” 2020 list.

Here the link ➡️ https://t.co/Ag15UQkoEh #marketing #finance https://t.co/pmdetUpaU8

31
Déc

🎊 HAPPY NEW YEAR 🎊 2019 was a year of transformation for FZ Activation🇨🇭 with the creation of FZ Activation Pte Ltd 🇸🇬 in Singapore. Immersed in a rapidly changing Asia where nature protection awareness is blooming, we have decided to support https://t.co/PlkEqAqEOS 🌴🌳 https://t.co/5A5Z4JjBMQ

🎊 HAPPY NEW YEAR 🎊
2019 was a year of transformation for FZ Activation🇨🇭 with the creation of FZ Activation Pte Ltd 🇸🇬 in Singapore. Immersed in a rapidly changing Asia where nature protection awareness is blooming, we have decided to support https://t.co/PlkEqAqEOS 🌴🌳 https://t.co/5A5Z4JjBMQ

10
Déc

Advertising Expenditure Forecasts: @Zenithmedia predicts that global advertisers will increase ad spend by 4.3% in 2020, but the commercial audiences supplied by media owners will shrink by 1.6%, fuelling a 6.1% increase in media prices! https://t.co/5f9tgf2xoH https://t.co/PExsAZfX1J

Advertising Expenditure Forecasts: @Zenithmedia predicts that global advertisers will increase ad spend by 4.3% in 2020, but the commercial audiences supplied by media owners will shrink by 1.6%, fuelling a 6.1% increase in media prices!
https://t.co/5f9tgf2xoH https://t.co/PExsAZfX1J

20
Nov

Première analyse sur le secteur du luxe pour Facebook et Instagram qui tentent de séduire encore les annonceurs en prouvant le poids de la e-réputation des marques de luxe sur les réseaux sociaux. https://t.co/OW9uyfaeOy https://t.co/zkvmEpKrLO

Première analyse sur le secteur du luxe pour Facebook et Instagram qui tentent de séduire encore les annonceurs en prouvant le poids de la e-réputation des marques de luxe sur les réseaux sociaux.

https://t.co/OW9uyfaeOy https://t.co/zkvmEpKrLO

09
Oct
29
Sep

Après Instagram dans 7 pays, Facebook envisage de ne plus afficher les likes. La démarche vise à atténuer les effets négatifs du réseau social sur le moral des usagers… l’Australie est le premier pays-test. https://t.co/scWAVJ735o

Après Instagram dans 7 pays, Facebook envisage de ne plus afficher les likes. La démarche vise à atténuer les effets négatifs du réseau social sur le moral des usagers… l’Australie est le premier pays-test. https://t.co/scWAVJ735o

08
Août

The media landscape in Singapore, as complex as in Switzerland, with more cultural than regional media, given the country’s size and specificities. Source: https://t.co/FUxqx16v4j https://t.co/hOUXAH02gt

The media landscape in Singapore, as complex as in Switzerland, with more cultural than regional media, given the country’s size and specificities.
Source: https://t.co/FUxqx16v4j https://t.co/hOUXAH02gt

28
Juil

A quand la fin des « likes » en Suisse sur les médias sociaux? Italie, Irlande, Australie, Japon, Nouvelle-Zélande, Canda et Brésil et Nouvelle-Zélande sont les marchés « test » sur Instagram. Un article du @letemps > https://t.co/fn119geKeU https://t.co/1sUdRz0FrI

A quand la fin des « likes » en Suisse sur les médias sociaux? Italie, Irlande, Australie, Japon, Nouvelle-Zélande, Canda et Brésil et Nouvelle-Zélande sont les marchés « test » sur Instagram. Un article du @letemps > https://t.co/fn119geKeU https://t.co/1sUdRz0FrI